converse/all star

Jag har gjort det man egentligen inte får göra. Efter att jag skuttat runt i kohagen med skorna var jag tvungen att 1. slänga dom (no way) eller 2. tvätta dom. Jag har tidigare negativa erfarenheter när det gäller tygskor och tvättmaskin, speciellt när tygskorna bjuder på en del hål (jag menar, kollar hälen). Men fina blev dom. Nästan lite för rena. Att låta skorna löpa genom sandlådan är ett tips jag fick för något år sedan. Då ser dom inte så rena ut. Funderar på det. Den vita "plast" delen har dragit fram någon "colgate-smile" liknande vit färg. Så kan det se ut.

Midsommarafton och stålgänget ska återförenas. Det bjuds på grillning och jag knäcka den sista flaskan från studenten. Halva gänget har befunnit sig utanför Sveriges gränser och jag ser framemot att få höra smaskiga detaljer.


Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0