Easy come, easy go

Jag vill skrika, gråta. Kan inte andas. Känner paniken. Jag har fortfarande skoluppgifter kvar, trots att jag sa att jag skulle bli klar tills imorgon. Jag blir inte klar. Om 5 dagar är det studenten. Jag har skoluppgifter att göra. Förstår inte organisation&ledarskaps uppgifterna. Jag vill slå läraren. Jag förstår inte frågorna och sen står det knappt någonting om dom i häftet. Vem gör så? Vem har mage till att utsätta oss för det? Skriv frågor, uppsatser och uppgifter ufifrån det vi har pratat om på lektionen. Jag blir ledsen. Kan jag skriva klart dom 3 uppgifterna idag är jag nöjd med min insats, trots att jag efter de fortfarande kommer ha saker att göra. Plus att jag har muntligt prov imorgon, eftersom jag inte kunde göra det i fredags. Det behöver jag plugga på, lära mig, känna att jag kan. Tänkte träna imorgon. Men hinner inte. Behöver plugga. Får lägga allt åt sidan. Ska på klassfest, ska bli himla kul. Men nu känns det inte himla kul. Skulle behöva vara hemma. Plugga. Långt in på nätterna. Men självklart ska jag dit. Gå dit, ha kul, åka hem. Plugga. Jag ska ta studenten och helvete vad jag ska njuta.

Nu har jag näringslära att lära mig.
jag hatar det här.

Kommentarer
Postat av: Emma

SVAROLINEN: Det lilla jag kan, ja det visar jag jättegärna! :D

2010-06-06 @ 21:44:31
URL: http://enordgren.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0