nvsp07d


3 år. I 3 år har vi gått tillsammans. Imorgon är detta 3 år över. För imorgon tar vi studenten. Imorgon stänger vi ett kapitel av våra liv, och istället öppnar ett annat. Släpper in nya erfarenheter och framför allt nya möjligheter. Vi kommer att splittras. Vi kommer att dra oss åt olika håll. Men vi har lyckats i dessa 3 år. Imorgon är vi inte gymnasieelever längre.

"Nästa gång ni ser mig, ser ni på en dotter som just avslutat 12 år av den svenska grundskolan". Gissa om jag var stolt samtidigt som jag sa godnatt till mina föräldrar. Om 6 timmar precis ringer klockan igen. Vitklädd tar vi oss till stan och den så kallade champangefrukosten. Vi tar steget in mot studenten och om 12 timmar har vi gjort det som symboliserar studenten, vi har sprungi ut från vår skoltid. Det här är mitt sista inlägg som en gymnasieelev. Nu kan jag på riktigt säga att nästa sak som händer är usa. Imorgon kommer allting att förändras. Imorgon är den största dagen i våra liv, hitills. Och finaste av allt, jag får dela den med dom jag älskar. För imorgon tar stålgänget studenten.

Kommentarer
Postat av: BOOBIE

fyfan va vi är bra!

imorgon gäller det och smäller det!

godnatt min vän<3

2010-06-11 @ 00:21:06
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0