siete/shtatë/seitsemän/sedam/επτά/семь/yedi/toddoba/SJU

Gosh. Jag har inte skrivit på en vecka. Vad har jag gjort på en vecka? Grillat i sala. Vart på student i strängnäs. Agerat cheerleader x2. och pluggat. Det ska jag tillägga. Snart klar. Inte mycket kvar. En vecka. En vecka till 11e. En vecka till studenten. Idag var en bra dag + 2 mvg. Minus ett prov som ska göras på måndag istället. Minus att jag fick världens åksjuka på bussen. Annars är det en fin dag. En mycket fin dag. Nu ska jag ta mig an rummet, som förövrigt ser för jävligt ut. Nästan så jag vill visa er. Men kameran fungerar ju inte (peek till mamma och pappa...). Med Anya Marina i högtalarna ska jag skutta vidare. Kläder ska hängas in, skräp ska slängas, tvättkorgarna ska fyllas på, förra månadens muggar, tallrikar och bestick ska tas till disken. Det krävs en dammvippa, en dammsugare, decisionsmedel, handskar, munskydd, en luftrenare och en ombäddning i sängen, sen är det acceptablet att ens tänka på att sova där. Tur att jag inte väntar nattbesök, hade nästan vart äckligt.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0