SJUTTIOFEM PROCENT OFF

Eskilstuna. Cornelia. En fin vän och en fin dag. Förutom regnet. Annars har jag spenderat pengar. De röda prislapparna är min bästa vän. Speciellt när de ger mig en rea på 75%. Linne x3, jeans x2, skor, hatt och långklänning gör min garderob fin och min plånbok mundre full. Jag gör det jag är bäst på - spendera pengar. Nu äter jag ostbågar, för den som bryr sig. För den som undrade. Gott är det. Om ni undrade det också. Jag undrar om min kamerasladd har fått fötter. Förmodligen. Bar in den på rummet, tvättade bort sminket och nu tycks jag inte kunna hitta den. Super förvirrande. La den ju vid kamern och datorn. Finns inte. Får leta imorgon. Ligger den inte på rummet har den definitivt fått fötter.

Synd att bilderna tappar stinget när de publiceras. Och så ger jag stora creds till min vän Jessica, efter att precis kikat igenom din facebook, vill jag tacka dig för ditt trogna fotograferande (heter det så?) de sista månaderna!

Kommentarer
Postat av: jens

hihi! tack! jag som för ett tag sen var arg på mig själv för att jag fotograferade så lite. På tal om kamerasladdar, har du kvar min? :D

2010-06-14 @ 20:16:15
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0