the red head


Nej inte vet jag. Försökte styla lite med min starbucksmugg, men tydligen vill blogg.se inte acceptera bilderna jag så desperat försöker publicera. Då ger jag upp. Då slänger jag mig hellre i soffan framför mtv. Det har jag förövrigt gjort hela den här veckan. Tillsammans med en förbaskat underlig halsbränna. Jag, mtv och halsbränna. Kvällen bjuder på visst på fint umgänge vid hamnen. Jag tar med mig hostattackerna och drar mig ut ifrån kvicksund. Firar första veckan som icke-gymnasieelever. Firar att Jessicas första arbetsvecka är över, och att hon fortfarande lever. Nu funderar jag som vanligt på vad jag ska ha på mig. Denna eviga fråga. Samtidigt är det sol ute så jag har egentligen ingen lust att fundera. Jag tar det som det kommer. Host host.

Kommentarer
Postat av: boobie

nu ska vi fira! :D

2010-06-18 @ 19:40:49
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0