BUT I DON'T FEEL LIKE DANCING

Självklart drömmer jag om sakerna i det tidigare inlägget. Jag befann mig i usa och satan i gatan vad härligt det var. Det underligaste var väl att jag befann mig i Hollywood och kunde åka 10 minuter med bilen för att komma till Kvicksund. Kändes så där. Nu sitter jag här i mina asfula flickflätor, har precis tuggat en smörgås och ska snart inviga den nya expressomaskinen som landade här i helgen. Idag ska jag skriva så tangenterna på datorn går sönder, tills jag inte längre kan tänka och jag ska gå och lägga mig med ett gott samvete om att jag iallafall gjort klart en uppgift.

Okej?
det återstår att se om jag lyckas.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0