DET SLUTAR INTE ATT GÖRA ONT ÄLSKLING

Jag DÖR!
Nog med att jag brukar bli sjuk på loven, men inte fan ska jag behöva dra till mig hur mycket som helst. Just nu tror jag starkt att jag lider av inflammationer i mina bihålor. Jag är varm som tusan och gissar på att jag har minst 160 graders feber. 100 dagars är på torsdag och jag vägrar att vara sjuk. Jag får hålla ut och vänta med att påbörja någon pencillin kur tills efter torsdag. Näsan rinner som aldrig förr och områdena kring ögon och näsa bara skriker av smärta. Ytterligare en dag som gick åt skogen när det gäller pluggandet. Jag kan inte läsa utan att få extrem huvudvärk och har därför svårt att plugga. Sant. Ikväll ska jag spendera timmarna framför mtv's program 'the x-effect'. Ett så sjukt patetiskt program att jag inte kan göra annat än att skratta, men som vanligt har jag en tendens till att fastna för det mest värdelösa program som finns.

Jag lever på alvedon och nässpray.
Den som har en superkur mot just
bihåleinflammation (som inte innehåller
pencillin) får gärna höra av sig.

är jag på sjuk på torsdag blir jag arg på riktigt.

update
fan vad värdelöst att mtv.com inte kan visa videos för att jag inte bor i usa.
vad ska jag nu göra?

Kommentarer
Postat av: Fia

fyfan stackare:( krya nu så vi kan ösa sönder på torsdaaag!!

2010-03-01 @ 23:17:10
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/
Postat av: MOS

är det den där rutan som kommer upp, som frågar rt du kommer ifrån? isf är det bara att trycka på att du är från USA så funkar det :) funkar iaf när man ska kolla på The City

2010-03-01 @ 23:19:33
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: jens

Håller med fia! Krya på dig. Helst vill jag inte du inte lämnar sängen. du SKA med på torsdag. puss på dig.

2010-03-02 @ 00:13:15
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0