DU KAN GÖRA VAD SOM HELST

Jag tappade plugglusten så fort väckarklockan ringde imorse. Länge sedan jag var så trött som jag var då. Det var knappt så ögonen gick att öppna. Jag behöver spendera varje sekund den här dagen åt att plugga. Jag har naturkunskapsprov på fredag som jag vill rocka på. Tvivlar dock på detta, eftersom jag inte får in någonting idag. Tänkte slå mig ner med min svenska tidningsanalys som skulle vart inne innan jul. Kan vara rätt så skönt att någongång avsluta dom kurserna med. Jag har druckit alldeles för mycket läsk den här morgonen och jag har ätit lunch. Bra. Lite småkyligt är det allt här inne. Tackochlov har jag min tjocktröja med texten; Student 2010 - Rebecka Zackrisson. Känns härligt.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0