FRIEND, LOVERS OR NOTHING

Jag har ont i rumpan (har suttit på samma plats i soffan sedan klockan 8) och jag är mega trött. Efter alldeles för många timmar utav designplockfix ska jag sova. Måste kika utifall att gossip girl/90210/one tree hill har något nytt avsnitt jag kan kika på innan jag sover. Lättare att sova då har jag hört (upplevt). Idag inhandlade jag en ny tygpåse för 60 riksdaler, trots att jag egentligen inte har några pengar, lite roligt hur jag får ihop allt. Imorgon ni mig där jag hör hemma - nedanför sängen, på golvet, på mattan, tillsammans med en kaffekopp och laptopen. Jag ska skriva tills datorn kollapsar.
puss.


- ghana 2009



Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0