GRÖNA ÖGON

Kändes sådär att bli väckt innan halv 8 en dag då man har lov. Nu ångrar jag dock inte att jag gick upp, även fast jag somnade efter två inatt. Jag är piggare idag än vad jag var igår, trots att jag sov många timmar mindre inatt. Vi skulle till doktorn men helt otroligt har jag inte ett dugg ont idag. Inte än iallafall. Just nu ser det ljust ut på den fronten.

Jag försöker plugga men attans så svårt det är att koncentrera sig när tvn står på. Av någon anledning kan jag inte stänga av den utan försöker övertala mig om att jag kan plugga med teven på. Vilket jag ganska tydligt inte kan. Jag menar, hur bra är 'våra bästa år' egentligen?

Idag ska jag äta lunch.


Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0