IMPRESSIVE

Att min vän Cornelia börjar tänka i tankarna kring att mer tid åt skolan ska tillägnas, blir jag lite orolig. Om den här kvinnan behöver lägga mer tid på skolan behöver jag en livstid. Och det är ingenting negativt gentemot dig vännen. Jag klappar dig på axeln och kan säga att jag är stolt utan att ljuga. Jag är imponerad över hur bra Cornelia sköter allting och jag skulle kunna göra allt för att få vara likadan. 90 dagar kvar till studenten. Om jag ägnar endast 2 veckor, det vill säga minst 12 timmar/dag i 2 veckor bör jag hinna klart med det jag har kvar att göra. Jag har lovat Cornelia att jag ska skriva klart två saker imorgon. Jag ska inte bryta mitt löfte. Jag vill också befinna mig på studenten och vara nöjd med det jag presterat under dessa tre år på gymnasiet och inte tänka att jag hade kunnat göra lite till. För jag kan, om jag bara vill och bara lägger ner lite mer tid. Jag inspireras av dig min vän och ska härefter försöka så mycket mer.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0