IT'S BEEN SEVEN HOURS AND FIFTEEN DAYS

Jag har verkligen försökt sen jag kom hem. Jag har gått igenom varenda kvarstående uppgift jag har, men jag har bara lyckats skriva ungefär en mening på vardera. Jag kan inte. Idag är det totalblockat och jag får inte fram någonting. Idag känns det hopplöst, som om jag aldrig kommer bli färdig med mina uppgifter. Jag funderar allvarligt på att ta ledigt någon vecka från skolan, en vecka då det inte händer speciellt mycket på lektionerna. Då kan jag vara hemma, gå runt i pyjamasen och dricka kaffe samtidigt som jag bara nöter på plugget. Slippa gå upp för att göra sig i ordning, antingen dra sig själv till tåget eller spendra två timmar på en buss fram och tillbaka. Jag får säga till min lärare att jag ska till fjällen eller något liknande och så får jag hålla mig hemma, så jag inte springer på någon utav dom. Vore pinsamt. Märker jag att jag inte hinner klart, så är detta helt klart ett alternativ. Jag förstår inte själv hur mycket jag faktiskt har. Jag behöver skriva klart tre om dagen, under en vecka. Då är allting klart inom en vecka. Jo men tjena. Lycka till va. Hur många gånger har jag inte sagt att jag ska sätta mig ner och skriva klart? Oändligt många gånger. Jag hatar det. Sjut aldrig upp saker. Jag tänker aldrig mer sjuta upp saker. Jag ska i fortsättningen börja på en uppgift samma dag som jag fått dom. Så jag slipper det här.

Fan vad trött jag blir. Jag har ont i (på?) arslet för nu har jag suttit rakt upp och ner med jeansen och börjar få en aning ont. Jag behöver resa mig upp och ta en dusch som paus. Jag tror jag stänger av ikväll och satsar på att plugga imorgon. Det är inte kul att plugga när man inte kan, för då blir resultatet långt ifrån okej. Då skriver jag bara för att fylla ut sidorna, vilket inte brukar bli så bra. Heja mig!


Kommentarer
Postat av: jens

åh jag förstår dig bebb! det värsta som finns är dagar som denna, men jag håller tummen för att idag är en sån dag som du kan. för jag vet att du kan.

2010-03-23 @ 06:35:59
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0