JAG KAN INTE SKILJA PÅ

Jag har skoskav och nedtrampade fotdynor. Ändå gick jag inte speciellt länge på stan. Jag hittade nästan det jag letade efter och är nu förberedd inför mammas födelsedag som äger rum imorgon. Hur rädd blir man inte när man går förbi ett par damer på Åhléns, som vänder sig om mot en otroligt överviktig tjej och som säger; "Oj, det kan inte vara lätt att hitta kläder när man ser ut sådär". Det värsta var ju att jag hörde varje ord. Två män i 60års åldern som står och studerar twilfits underklädesmodell. Jag har sett en rad knasiga och roliga saker idag. Jag kom bara ihåg dom där två. Männen var lite roliga. Jag borde egentligen städa. Men orkar jag? Svar nej. Jag har prov imorgon men jag orkar inte plugga till det heller. 7 bussen imorgon. Då hinner jag plugga ett par timmar innan. Fint. Jag älskar telenor reklamen och vill ha låten. Jag är döttstrött i kroppen och kan inte sluta gäspa. Nu gjorde jag det igen. Jag slänger en blick över axeln och undrar vart tusan solen har tagit vägen. Jag tänker på mina nya mål jag har att följa och jag gör det jag vet att jag inte borde göra. Och jag är medveten om att jag inte gör det jag borde göra. Kallas det lathet? Förmodligen. Jag är något så fruktansvärt lat. Det vankas fisksoppa. Ikväll kör jag till affären, så håll er borta från vägarna.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0