MED TYSTNADEN

Jag tänker skriva ner det här, endast för min egen del, då jag nu lovar att min psykologi uppgift kommer vara klar innan jag går och lägger mig ikväll. Genom att ha skrivit ner det nu, och ett par av er har läst, så har jag nu lovat er (mig själv) att den ska vara klar. Jag ska kunna somna ikväll med ett gott samvete.


update (2h senare)
KLAR! jag förtjänar en jävligt lång och varm dusch. EFTER att jag har gjort klart ytterligare en uppgift.

update (1,5h senare)
ytterligare två uppgifter klara. Alltså tre uppgifter att lämna in imorgon. Jävlar vilket flyt jag har!

Kommentarer
Postat av: Thea Göransdotter

JOBBA JOBBA JOBBA

2010-03-15 @ 18:21:22
URL: http://iknowalice.blogg.se/
Postat av: correlito

för din skull så är det bäst att du blir klar, annars blir det ingen rolig dag för dig imorgon, det kan jag lova!! mohaha!!

2010-03-15 @ 19:32:12
URL: http://someofmyphotos.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0