ONEHUNDREDDAYSLEFT

Dålig uppdatering fick jag höra. Kan väll hålla med om det. Det är lov. Jag är kissnödig. Sitter och hoppa en aning. Orkar inte gå till badrummet. Att jag kissar ofta är också någonting jag får höra. Jag kissar lika mycket varje gång, oavsett om jag druckit mycket eller inte. Kissar. Man kanske inte säger kissar så här offentligt när folk ska läsa? Urinerar menar jag ju. Ber om ursäkt.

100 dagar imorgon (fast egentligen är det ju idag, men partajet är imorgon vilket gör att man blir helt vriden om när det egentligen är 100 dagar). Detta firas som sagt med party. Vi hamnar visst at jessicas innan och craschar pluto för att slå klackarna i taken. Nej fan vad kissnödig jag är. Det är ett par meter för långt till badrummet för att jag ska kunna lyfta på mig och gå. Jag har blåa naglar föresten, för den som vill lägga det på minnet. Jag brände också över 600 spänn på HM, vilket gav mig dagens hjärtattack. Sen lämnade jag tillbaka nästan hälften av summan. Även jag kan. Väskan för 31,50 satt fint den.

Nej, kissnödigheten/uriniheten (?) tar sakta men säkert över och jag behöver allvarligt talat resa mig upp.
jag har skrynkliga händer. ålderstecken.

Kommentarer
Postat av: jens

slå klackarna i taket, haha! tänker på stig "studsa om du har gummiklackar"



HAHAHA <3

imorgon ska vi röja sönder:D

2010-03-03 @ 23:28:37
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0