SÅ LÄNGE DU ÄR HÄR

Tänk om någon i min närhet skulle bli sjuk? Sjuk på riktigt. Cancer. Vad som helst. Tumör. Skulle jag klara av det? Skulle jag kunna se världen som rättvis? Som om jag förtjänar att vara frisk? Jag tror jag är svagare än jag tror. Verkligen svagare. Om någon i min närhet skulle bli sjuk skulle jag förmodligen bli lika sjuk psykiskt. Jag skulle nog inte klara det, om det blev allvarligt. Jag skulle behöva allt stöd jag kan få. Jag skulle få kämpa varje sekund. Jag är inte stark psykiskt och jag är lite rädd för det. Att jag inte är det. Undrar om jag verkligen skulle kunna resa mig upp igen?

Att jag ens sitter och funderar på det där. Sorgligt.
Och för er som funderar på att se filmen "The Box", med Cameron Diaz,
se den inte. Jösses vilken värdelös film. Helt otroligt dåligt.

och bajs på dig din gris.

Kommentarer
Postat av: Thea Göransdotter

Svar: Men gud ja. På tok för länge sedan. Bara att komma över. Kom kom kom och stanna över natten ...höhöhöhö ;)

2010-03-21 @ 19:13:30
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0