THESE OLD MEMORIES

Jag har ägnat den senaste timmen åt att gå igenom alla mina fotomappar och mina gamla bilder. Jag har ny hårfärg varje månad. Jag har visst en speciell "pose" som finns med på ungefär 90% av alla bilder tagna på mig själv, av mig själv. Jag borde ha en privat mapp med lösenord. Bilder som absolut inte bör visas på allmänheten. Ni vet bilder tagna direkt på morgonen. Direkt innan man går och lägger sig. Håret är fettigt. Bilder när man är otroligt glad och ser ut som ett riktigt fån. Ni vet bilderna när man är tillbaka till fjortonårsåldern? Eller de bilder man tagit tillsammans med kompisarna som skulle kunna nomineras till årets fulaste bild.

jag gillar dom bilderna.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0