TRY NOT TO LET IT GO

Att dejta i mörkret skulle vara spännande. Jag tror tyvärr att jag är en av dom personerna som faller för utseendet. Vette sjutton hur jag skulle reagera. Ska fasen ansökan och se. Hur gammal måste man vara? Förstå så spännande. Träffa någon i mörkret som man inte har en endaste aning om hur personen egentligen ser ut. Och sen se han. Antingen attraheras man eller helt tvärtom. Nej, spännande spännande.

Det vankas DH som vi säger på tv. Det svider apa om mina läppar och jag har nyss ätit snuskigt god middag. Just nu är jag inne i ytterligare en "hej-jag-vill-förändra-allt-på-en-gång" period. Jag tror att jag ska börja med att rusta upp här och försöka hålla humöret uppe tills jag är nöjd. Brukar inte fungera. Tappar alltid humöret så fort ingenting vill fungera som jag vill. Blir tokig. Orkar inte. Klarar inte. Humöret försvinner. Ska ägna kvällen åt att städa. Jösses så mitt rum ser ut. "Jag använder SÄNGEN som garderob", ska leta efter en sån grupp på facebook. Nej, fanns inte. "Jag använder golvet som garderob" fanns, men eftersom jag hatar att ha saker på sängen, pendlar alla grejer mellan skrivbordet-sängen-skrivbordet-sängen. När jag är vaken och inte använder sängen, ligger allt där. När jag sover och vill ha utrymme i sängen, ligger allt på skrivbordet. Undrar hur mycket ett skrivbord klarar att hålla upp. Det börjar bli riktigt illa. Byggs på. Varje dag. Blir högre och mer.

Nu tappade jag lusten att skriva igen. Vad fasen är det för fel på mig?

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0