Idag gick jag in på ett café och ville ha en muffins

Största frågan just nu är väll; har jag fått färg? Jag har för första gången i mitt liv prövat den typ utav solning som kallas Magictan. Ångdusch med färg. Har jag fått färg? Det skulle man kunna säga. Lite för mycket färg på vissa ställen, och där har vi problemet. "På vissa ställen". Hur kommer det sig att jag alltid har en tendens till att bli flammig? Tack och lov är det bara på armarna och där har jag redan behandlat med produkter jag har hemma. Jag får inte duscha förän imorgonbitti vilket känns super jobbigt. Just nu är varje hårsäck på kroppen ifylld med färg, vilket gör att jag ser lite pixlig ut. Duschen imorgon kommer sitta fint, och förhoppningsvis göra det fint. Precis som jag sa ville mamma ha en bokstavlig beskrivning till stället. Sådan dotter, sådan mor. Annars? Resultaten från högskoleprovet kom idag och kommer bevaras på en säker plats i huset. Det vill säga att ingen annan kommer få reda på mitt resultat -ja, så dåligt var det. Men jag är inte bitter för det.

Gamla skolans spanskalärare fick idag ett nytt namn utav min syster. Marie Ferdinand. Jag skrattade. Hon heter Fernandez (pinsamt att jag skrev Fernando först och Fia fick rätta mig) gulliga unge. Vår våg visade idag 92,2 kg när jag ställde mig på den. Det var inge fel på den, jag hade syster på ryggen. Det kändes lite jobbigt. Jag ska aldrig väga närmare 100kg.

Borde jag plugga? Ja. Pluggar jag? Försöker. Äter godis och vill ha mer kaffe. Är hungrig och vill ut med bilen. Någon som ska någonstans innan mörket faller? Himla helljus på bilen som inte riktigt vill fungera. Jag, mörker och bil är ingen rekommenderad kombination. Jag är fortfarande kladdig på huden. Jag vill duscha. Jag vill få bort den överflödiga färgen och få se det slutgiltliga resultatet. Idag inhandlade jag en klänning för 74,50. Det gjorde även Cornelia. Det är såna köp man ska satsa på. Jag har även inhandlat en mars, en marabao luftbubblor och min plats på studentflaket. 37 dagar.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahah, hon heter väl förfan fernandEZ? :D

2010-05-05 @ 18:38:57
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/
Postat av: BOOBIE

jag längtar till att få se resultatet imorgon

2010-05-05 @ 19:16:22
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Åh jag vill se resultatet! :)

2010-05-06 @ 08:33:51
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0