IT DONT MATTER WHAT U SAY

p-i-s-s-d-a-g. Ni vet en dag då allt känns mer eller mindre värdelöst? När man inte har lust med någonting? När kroppen inte tillåter en att röra sig. Har knappt klivit upp ur sängen. Fortfarande. När huvudet värker, magen värker, allt tycks värka. En sån dag har jag haft idag. Jag vet inte om det beror på att det är söndag, eller att jag i allmänhet känner mig jävligt nere. Jag har blivit irriterad på allt. Bara en sån sak att jag får massa felstavningar när jag skickar sms är en orsak. Jag blir galen. Har inget tålamod. Vill kasta telefonen i väggen. Låter dock bli. Jag är så fruktansvärt trött. Borde sova. Har ingen lust att sova. Vill inte släppa in den nya veckan. Om 2 minuter är det måndag. Måndag betyder ny vecka, en dag närmare slutdatumet för alla inlämningar. Vilket betyder ytterligare en dag med stressigt pluggande. Jag hoppas att morgondagen är en pluggdag. En dag då fingrarna löper på. Jag behöver en sån. Fel. Jag behöver ungefär 12 såna. 12 dagar kvar. Det är illa. 12 uppgifter. En om dagen. Måste hinna. Nu kom irritationen över det också. Ska dra något kallt över huvudet istället. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: boobie

jag gillar att vi var på ungefär samma humör igår.

2010-05-17 @ 11:25:37
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0