S07E06

Värken hade gått över. Alvedonen hjälpte och jag kunde äta. Precis när man ska sova kommer värken tillbaka. Envisa, äckliga visdomstant. Värken sprider sig till tungan, halsmandeln och ner i halsen. De enda värktabletterna finns på övervåningen, där alla sover. Jag vill inte väcka dom. Måste somna med den här värken. Jag dör snart. Kan inte svälja. Behöver en sugsak från tandläkaren. Behöver ett par alvedoner. Det gör ont. Ont det gör ont.

Som svar på er fråga. Ja, jag lider för tillfället av lite "hej-tyck-synd-om-mig".

Kommentarer
Postat av: Cathrine

menar du den ljusaste eller den som är längst ner till vänster? :D på conversen

2010-05-13 @ 22:56:04
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0