Tjugoåtta %

Facebook. Vem har skrivit vad? Var har jag missat under dagen? Vilka har uppdaterat sina bloggar? Facebook. Samhällskunskapen. Samhällskunskapen. Blogg.se, måste skriva. Tillbaka till samhället. Koncentrerad i någon minut. Saknar klänning nr.2 till studenten. In på Ellos. Nelly. Indiska. Måste ha en klänning. Nej. Måste koncentrera mig på samhället. Konflikt. Rwanda. Folkmord. Inbördeskrig. Kaffe. Skulle behöva kaffe. Fryser lite. Tar en dusch. Ser en dammtuss, börjar städa. Hör Melissa på avstånd, måste lyssna. Ser mina naglar. Nagellacksremover. Nytt lager. Kollar på ansökan, kollar på tvn, kollar msn, facebook, blogg.se, devote och alla andra sidor ytterligare en gång.

Nu släpper Jessica bomben. Klickar ner allt som inte har med samhällskunskap/konflikt/rwanda/folkmord/inbördeskrig att göra. Imorgon är der redovisning. Jag skulle säga att min uppsats är färdigskriven till 28%.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: söt du är!

du fixar det rebecca! om det är till någon tröst så ska jag börja på min nu... har iaf lånat böckerna :o

2010-05-24 @ 23:22:24
Postat av: Cathrine

glömde skriva att det var jag som skrev inlägget innan haha,

2010-05-24 @ 23:23:20
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0