to the u.s

Jag har slitit med min ansökan sen jag var på CC första informationsmöte, vilket var förra sommaren. Pappershögen är fortfarande inte färdigskriven. Och så får jag ett mejl. Ett nytt system som gör att jag kan fylla i ansökan över internet. Det betyder att det går fortare och att jag kan skriva mer eftersom pappret inte rymde speciellt mycket. Nu sitter jag här någon timme senare och har en ansökan färdig till 98%. Jag har två referenser som ska fyllas i (som skickas till dom via mejl, inte brev som det skulle ha vart). Detta betyder att jag kan skicka in min ansökan i nästa vecka och att värdfamiljer kan börja kika på mig. Imorgon kväll ska jag fixa med bilder. Ge mig ut med syster och fota syskonbilder. Ta kort på katten och husen. Jag är på väg. Tack vare internet. Jag som hade tankar på att skicka in den efter studenten. Nu är jag snart klar. Fan vad bra. PUSS.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0