Turism ur ett geografiskt perspektiv (intressant..)

Det kliar i mina fingrar. Jag måste snarast bege mig till närmaste 2hand butik och inhandla saker inför sommarens festival. Jag behöver fylla på min sommargarderob och vad är bättre än 2hand då? Igår hade jag en fin pluggdag. 3 uppsatser blev färdigskrivna. Tillskillnad från idag som verkligen är en skit dag. Jag har totalt skrivit lite mer än en halv sida om grekland. Jag ska skriva om landet, människan, ekonomin, turismen m.m. Borde inte vara spec. svårt, men joho. Mina fingrar tar emot. Mitt tänkade tar emot. Jag använder mig endast utav wikipedia (länge leve wiki /boobie) och börjar fundera på om det verkligen är så smart. Solen lyste som bara den imorse men nu vet jag inte vart den är. Inte lyser den över mitt hus iallafall. Det är grått ute. Jag har inte tagit mig någon luft ännu. En promenad kanske skulle göra det bra för mig. Få rensa de icke-existerande tankarna. Jag ska skriva klart den här uppgiften den här veckan. Då hinner jag inte gå på promenad. Jag hinner knappt äta (lögn, det ända jag gör när jag pluggar). Det är farligt med polarbröd i skafferiet, tillsammans med en üpergod ost i kylskåpet. Speciellt när tévattnet är färdigkokt och det står en tv tillsammans med en mjuk, varm soffa framför en. Då är det svårt att kunna skriva om greklands ekonomi. Förmodligen borde jag förflytta mig ner. Till ett nystädat rum där jag förmodligen skulle kunna åstadkomma en aning mer än 1/2 sida på ett par timmar. Det gick ju bra igår. Om prick en månad har jag tagit studenten. Jag går nog ner.


Kommentarer
Postat av: BOOBIE

för att lugna dig kan jag säga att jag inte har pluggat ett enda skit idag!

2010-05-12 @ 20:30:36
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0