Maj 10, 2010

Jag har gjort det igen. Jag har skrivit ett megalångt mejl till Carin på Cultural Care och ställt miljontals frågor. Jag vet att jag pratar mycket om USA men jag måste göra det för att påminna mig själv. Septembermånad är om 4 månader. Det vill säga att om jag skickar in ansökan snart, kan jag vara på väg till usa om 4 månader. Problemet är att jag inte har skickat in min ansökan (trots att dom på kontoret rekommenderade att skicka in den 6 månader innan vi ville åka). Alltid. Det är referenserna som strular till det. Jag behöver mina referenser jag kan få från sommarjobbet, men dock jobbar jag alldeles för sent för att jag ska kunna dra nytta utav dom i min ansökan. På något sätt måste jag börja avse tid för min ansökan, om jag vill iväg. Vilket jag vill. Vilket jag måste.



Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0